Wybierz producenta
30 dni na zwrot
Zwrot bez podania przyczynyGwarancja producenta
Tylko nowe, oryginalne produktyDarmowa wysyłka
Zapłacimy za Twoją przesyłkęOpona Yokohama GEOLANDAR X-MT G005 *POR w rozmiarze 40x13.50 R17 o indeksie prędkości Q do 160 km/h oraz o indeksie nośności 121 do 1450kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.
Opona Yokohama GEOLANDAR X-MT G005 *POR charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.
Opony przeznaczone są na sezon letnie do samochodów typu 4x4.
Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w 2023/2024. Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta 5 lat.
KARTA GWARANCJI OPON SAMOCHODÓW OSOBOWYCH,
TERENOWYCH I DOSTAWCZYCH
Firma Yokohama Rubber Co. Ltd. („YOKOHAMA“) ustanawia ten Program Gwarancji Opon samochodów
osobowych, SUV-ów i dostawczych („Program Gwarancji”).
Niniejsze Zasady nie gwarantują gwarancji ani nie oświadczają, że tego rodzaju produkty nie ulegną
zużyciu bądź awarii lub nie staną się niezdatne do użytku przy braku odpowiedniej konserwacji.
1. WARUNKI GWARANCJI NA OPONY
Niniejszy Program Gwarancji ma zastosowanie u wszystkich dystrybutorów opon YOKOHAMA do
samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych, opon samochodów ciężarowych i
autobusów, opon przemysłowych i opon terenowych.
2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE/POSTANOWIENIA DLA WYKONANIA NINIEJSZEGO PROGRAMU
Gdy szczegółowe informacje i/lub postanowienia są wymagane w pomyślnym przebiegu Programu
Gwarancji, firma YOKOHAMA może dodać i/lub zmienić szczegółowe informacje i/lub postanowienia w
niniejszym Programie Gwarancji jako „warunek” w każdym momencie.
3. RODZAJE OPON OBJĘTYCH GWARANCJĄ (ORAZ CZAS TRWANIA)
Opony YOKOHAMA przeznaczone do samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych,
opony samochodów ciężarowych i autobusów, opony przemysłowe i opony terenowe, które zostały
wyprodukowane w ciągu 60 miesięcy są objęte gwarancją w zakresie niezdatności do użytku innego
rodzaju niż uszkodzenia określone w CZĘŚCI 4.
Gwarancja w stosunku do pozostałej użytecznej głębokości rowka:
A. Jeśli opona YOKOHAMA w określonych warunkach stanie się niezdatna do użytku, gwarancja będzie
obowiązywać
na podstawie proporcjonalnego podziału pozostałej użytecznej głębokości rowka.
B. Pozostała użyteczna głębokość rowka obliczana jest następująco;
Pozostała użyteczna głębokość rowka = Pozostała głębokość rowka – 1,6 (mm).
Ostatnich 1,6 mm (wysokość wskaźnika zużycia bieżnika) głębokości rowka nie uważa się za pozostałą
użyteczną głębokość rowka.
4. NINIEJSZA GWARANCJA NIE OBEJMUJE
Opony YOKOHAMA nie są objęte gwarancją w zakresie jakichkolwiek usterek powstałych z winy klienta,
w tym między innymi:
A. Opony uszkodzone przez warunki drogowe (przeszkody, gruz, etc.), ogień lub w wyniku wypadków.
B. Opony uszkodzone przez niewłaściwe ciśnienie powietrza w oponie lub w czasie jazdy bez powietrza.
C. Opony przedwcześnie lub nieregularnie zużyte w wyniku niewłaściwego ciśnienia powietrza w oponie.
D. Opony przedwcześnie lub nieregularnie zużyte w wyniku wadliwego stanu mechanicznego pojazdu,
włączając niewspółosiowość, niewyważenie kół i uszkodzone amortyzatory lub hamulce.
E. Opony odkształcone po zużyciu pierwszych 20% użytecznej głębokości rowka.
F. Opony zużyte: 1,6 mm lub mniej pozostałej głębokości rowka.
G. Opony naprawiane lub bieżnikowane.
H. Opony wypłaszczone z powodu nieużywania.
5. WYŁĄCZENIE
Wszelkie zobowiązania lub odpowiedzialność za stratę czasu, niedogodności, utratę możliwości korzystania
z pojazdu lub przypadkowe bądź celowe uszkodzenia zostają niniejszym wyłączone. W przypadku uwag w
umowie dotyczącej dystrybucji, warunki zawarte w uwagach nie powodują wyłączenia.
A. Zobowiązania firmy YOKOHAMA:
Firma YOKOHAMA obejmuje oponę niniejszą ograniczoną gwarancją poprzez dystrybutorów firmy przez
okresu 5 lat od daty produkcji.
B. Zobowiązania dystrybutora:
a) Dystrybutor musi zachować oponę celem okazania jej osobie autoryzowanej przez firmę YOKOHAMA.
b) Dystrybutor musi ustalić swoją własne zasady gwarancji dla swoich sprzedawców i/lub klientów,
zgodnie z niniejszymi zasadami.
7. DOSTOSOWANIE ZGODNIE Z PROPORCJONALNYM PODZIAŁEM ZUŻYCIA BIEŻNIKA
A. Niezbędna jest pewność, że uszkodzona opona jest w stanie umożliwiającym regulację, jak wskazano
poniżej.
B. Należy użyć miernika głębokości rowka celem odczytania pozostałego rowka.
Zalecany przez firmę YOKOHANA punkt pomiaru głębokości rowka w przypadku określonej opony
powinien znajdować się blisko wskaźnika zużycia opony w obwodowych rowkach i nie pokrywać się ze
skosem wskaźnika zużycia bieżnika.
C. Kredyt dostosowawczy dla dystrybutorów powinien być liczony następująco:
Pozostałą głębokość rowka (mm) – 1,6
Cena podstawowa regulacji x...........................................................
Oryginalna głębokość rowka (mm) – 1,6
8. CENA PODSTAWOWA REGULACJI
Cena podstawowa regulacji jest ceną podaną w umowie dotyczącej dystrybucji.
9. INSTRUKCJE PROCESU REGULACJI
Jeśli reklamacja dotycząca jakości występuje z winy producenta, dystrybutor winien natychmiast
zgłosić szczegóły poprzez dostawcę lub bezpośrednio do autoryzowanego przedstawiciela firmy
YOKOHAMA i zatrzymać uszkodzone produkty do czasu przybycia technika z firmy YOKOHAMA, celem
zbadania przyczyn uszkodzenia oraz zebrania niezbędnych informacji o produkcie. W przypadku, gdy
technik z firmy YOKOHAMA nie może przybyć do dystrybutora na inspekcję uszkodzonych produktów
w akceptowalnym terminie, rzeczoznawca dystrybutora, autoryzowany przez firmę YOKOHAMA, może
przeprowadzić inspekcję uszkodzonych produktów i wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji „PODANIE
O DECYZJĘ W SPRAWIE USZKODZONEJ OPONY”, wypełniając odpowiednio wszystkie pola i wysyłając
go do firmy YOKOHAMA razem z dokumentacją fotograficzną uszkodzonych produktów, jeśli zachodzi
taka konieczność. Technik firmy YOKOHAMA zweryfikuje informacje zawarte w formularzu zgłoszenia
reklamacji, wypełnionym przez autoryzowanego rzeczoznawcę dystrybutora, gdy tylko otrzyma formularz
i poinformuje dystrybutora o ostatecznej opinii. Opinia technika jest ostateczna i wiążąca dla stron.