Wybierz producenta
30 dni na zwrot
Zwrot bez podania przyczynyGwarancja producenta
Tylko nowe, oryginalne produktyDarmowa wysyłka
Zapłacimy za Twoją przesyłkęOpona Hankook Winter i*cept ION A IW01A w rozmiarze 275/40 R21 o indeksie prędkości V do 240 km/h oraz o indeksie nośności 107 do 975kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.
Opona Hankook Winter i*cept ION A IW01A charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie C co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę B w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 70 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.
Opony przeznaczone są na sezon zimowe do samochodów typu 4x4.
Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w do 36 miesięcy. Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta dożywotnia.
Hankook jest marką z segmentu średniego zajmującą się produkcją opon już od 1941 roku. Marka Hankook, jest producentem opon w wielu segmentach motoryzacji: osobowe, SUV, dostawcze oraz ciężarowe.
Inna marka wchodząca w skład marki Hankook to: Laufenn.
Całkowicie nowy model opon Hankook Winter i*cept ION IW01A zaprezentowany w 2022 roku, stanowi pierwszą oponę zimową dedykowaną do aut elektrycznych. Wyjątkowe osiągi, przy zachowaniu odpowiedniej sztywności bloków bieżnika pozwala na efektywną jazdę w trudnych warunkach zimowych bez zmartwień o nadmierne zużycie. Auta elektryczne z racji swojej budowy są naturalnie cięższe od swoich spalinowych wersji, co często przyczynia się do nadmiernego zużycia ogumienia. Z oponą Winter i*cept ION IW01A już nie musisz się tym martwić. Wysoko skoncentrowana krzemionka oraz materiały przyjazne środowisku zapewniają zadawalający przebieg przy niskich oporach toczenia.
Opona Hankook Winter i*cept ION IW01A jest najnowszą oponą zimową, przeznaczoną dla kierowców ceniących bezpieczną i ekonomiczną jazdę zimą.
Charakterystyka opony Winter i*cept ION IW01A:
Specjalny wzór bieżnika w kształcie litery V w modelu iON i*cept rozprasza hałas z drogi poprzez naprzemienne umiejscowienie klocków wewnętrznych i zewnętrznych podczas kontaktu z nawierzchnią, co zapewnia również dodatkową przyczepność na śniegu
Opona Hankook Winter i*cept ION IW01A uzyskała bardzo dobrą ocenę oporów toczenia poprzez zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej, a także dzięki zoptymalizowanemu, procesowi wulkanizacji w niższej temperaturze, co pomaga zachować jednorodną strukturę opony. Lamelki umieszczone wokół krawędzi głównych rowków zwiększają powierzchnię styku, zapewniając lepszą przyczepność na krętych i zaśnieżonych nawierzchniach.
Kierunkowy bieżnik został stworzony z myślą o trudnych warunkach zimowych, takich jak: głęboki śnieg, oblodzenie, tereny poza miastem gdzie warunki są trudniejsze, a drogi mniej odśnieżane.
Szukając opon w średnim segmencie cenowym chcesz aby opony sprawowały się dobrze przy dojazdach do pracy, szkoły, na wypady za miasto, a jednocześnie były przystępne cenowo i służyły bezproblemowo przez długie lata.
Dzięki dożywotniej gwarancji do granicznej wartości zużycia bieżnika 1,6mm możesz być spokojny o ich trwałość i bezpieczeństwo.
Wybór nowej opony Hankook Winter i*cept ION IW01A to gwarancja satysfakcji, bez zmartwień o zmieniające się, zimowe warunki atmosferyczne oraz zasięg auta.
Kup teraz zimowe opony Hankook i ciesz się komfortem prowadzenia auta nawet w trudnych warunkach pogodowych!
Hałas zewnętrzny
Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon
Klasa A
3dB poniżej limitu europejskiego
Klasa B
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Klasa C
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Uwaga
Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.
Przyczepność na lodzie
Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.
Przyczepność na śniegu
Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.
Efektywność paliwowa
Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).
Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.
1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.
Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A.
1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.
Uwaga:
Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)
Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.
2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni
Odległość hamowania
Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)
Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740
Uwaga:
Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 2020/740 (PDF).
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon
Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 2020/740 (PDF).
Na produktu udzielana jest gwarancja producenta: dożywotnia.