Wybierz producenta
30 dni na zwrot
Zwrot bez podania przyczynyGwarancja producenta
Tylko nowe, oryginalne produktyDarmowa wysyłka
Zapłacimy za Twoją przesyłkęOpona Hankook Kinergy 4S2 H750B runflat w rozmiarze 205/55 R16 o indeksie prędkości W do 270 km/h oraz o indeksie nośności 94 do 670kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.
Opona Hankook Kinergy 4S2 H750B runflat charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie D co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę B w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 72 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.
Opony przeznaczone są na sezon caloroczne do samochodów typu osobowy.
Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w 2023. Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta dożywotnia.
Opony klasy średniej Hankook Kinergy 4S2 H750B runflat posiadają poprawiony od poprzednika bieżnik kierunkowy. Duża gęstość lameli letnich bieżnika zapewnia lepsze osiągi na suchej nawierzchni, zwiększona sztywność klocków bieżnika względem poprzednika zapewnia jeszcze lepszą pewność prowadzenia.
Szerokie rowki poprzeczne ułatwiają odprowadzanie wody, zachowując jednocześnie przy tym odpowiednią sztywność opony zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. Technologia mieszanki Aqua Pine bazująca na naturalnych składnikach gwarantuje przyczepność niezależnie od warunków atmosferycznych.
Jeżeli szukasz opon z klasy średniej gwarantujących bezpieczeństwo i poczucie pewności, podczas nawet dynamicznej jazdy to Hankook Kinergy 4S2 H750B runflat są zdecydowanie oponami dla Ciebie.
Opony klasy średniej gwarantują bardzo dobrą relację ceny do jakości. Potwierdzają to wielokrotne testy drogowe oraz opinie zadowolonych użytkowników.
Technologia runflat pozwala na pokonanie kilkudziesięciu kilometrów bez powietrza, dzięki specjalnie zaprojektowanej konstrukcji opony, która usztywnia jej boki i umożliwia bezpieczne kontynuowanie jazdy. Wiele nowoczesnych modeli aut nie posiada koła zapasowego, dzięki czemu przebicie opony w drodze jest problematyczne. Z pomocą przychodzi technologia runflat dzięki której można bezpiecznie dojechać do najbliższego serwisu, bez potrzeby posiadania dodatkowego koła.
Hałas zewnętrzny
Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon
Klasa A
3dB poniżej limitu europejskiego
Klasa B
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Klasa C
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Uwaga
Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.
Przyczepność na lodzie
Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.
Przyczepność na śniegu
Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.
Efektywność paliwowa
Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).
Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.
1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.
Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A.
1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.
Uwaga:
Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)
Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.
2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni
Odległość hamowania
Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)
Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740
Uwaga:
Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 2020/740 (PDF).
Na produktu udzielana jest gwarancja producenta: dożywotnia.