ceneo - 3 miejsce
Pokaż wyszukiwarkę

Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6

235/45 R18 98Y

Typ pojazdu:
Opony samochodowe
Rozmiar:
235/45 R18
Bieżnik:
EAGLE F1 ASYMMETRIC 6
Indeks prędkości:
Y do 300 km/h
Indeks nośności:
98 do 750 kg na oponę
Rok produkcji:
do 36 miesięcy
Sezon:
letnie
Wzmocnienie:
tak, XL
Etykieta:
c a 70 dB
Nowa etykieta:
C A B
EPREL:
Czas dostawy:
5 dni
CENA ZA SZTUKĘ

644.00

Dostawa w 5 dni robocze

30 dni na zwrot

Zwrot bez podania przyczyny

Gwarancja producenta

Tylko nowe, oryginalne produkty

Darmowa wysyłka

Zapłacimy za Twoją przesyłkę

Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 235/45 R18 98Y

Opis produktu
Dane techniczne
Etykieta EU
Nowa etykieta EU
Gwarancja
Certyfikowany sprzedawca

Charakterystyka modelu opony Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6

Opona Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 w rozmiarze 235/45 R18 o indeksie prędkości Y do 300 km/h oraz o indeksie nośności 98 do 750kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.

Opona Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie C co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę A w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 70 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.

Zastosowanie opon Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6

Opony przeznaczone są na sezon letnie do samochodów typu osobowy.

Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w do 36 miesięcy. Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta 5 lat.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 to nowoczesna letnia opona klasy premium o wysokiej wydajności. Model Eagle F1 Asymmetric 6 zapewnia doskonałą kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Kierowcy wybierający opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 dostrzegą lepszą przyczepność opon i wyczucie drogi zapewniające większą kontrolę i pewniejsze prowadzenie.

Precyzja prowadzenia i trwałość:

Nowa technologia Dry-Contact Plus  dopasowuje się do stylu jazdy oraz nawierzchni gwarantując świetne wrażenia z jazdy.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia:

Stworzona zupełnie od nowa technologia Wet-Breaking Pro umożliwia wysoką skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni.

Stworzona z myślą o autach elektrycznych:

Obniżona głośność względem poprzedniego modelu potwierdzona głośnością 69 DB na etykiecie produktu w wielu rozmiarach. Poprzez zastosowanie całkowicie nowej formy bieżnika oraz homologacja oznaczona skrótem EV, do aut hybrydowych oraz elektrycznych pozwala na zastosowanie tego modelu w tego typu pojazdach, zapewniając wysoki komfort podróżowania.

CertyfikatGoodyear2024.png

Typ
Opony samochodowe letnie
Rozmiar
235/45 R18
Bieżnik
EAGLE F1 ASYMMETRIC 6
Sezon
letnie
Indeks Prędkości
Y do 300 km/h
Indeks nośności
98 do 750 kg na oponę
Wzmocnienie
tak, XL
Rok produkcji
do 36 miesięcy
Etykieta UE
C A 70 dB
Nowa etykieta UE
C A B
Rant ochronny
tak, FR
Homologacja
Dodatkowe informacje
Kod towaru
596383
Czas dostawy
5 dni

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)

Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon

Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego

Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.

Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.

Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A.

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).

Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).

Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. (w stosunku do opon marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Pneumant, Diplomat, Kelly) oraz Firma Oponiarska Dębica S.A. (w stosunku do opon marki Dębica) zwane dalej odpowiednio Gwarantem, udzielają gwarancji na sprzedawane przez Gwaranta opony. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
I. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI.
1. Gwarancja obejmuje przyczyny tkwiące w oponach a w szczególności związane z wykonawstwem, materiałami lub konstrukcją, o ile one wystąpią w ciągu terminu określonego jak niżej:
a) opony osobowe, dostawcze, 4 x 4 oraz motocyklowe – 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
b) opony ciężarowe; pod marką Goodyear oraz Dunlop – 48 miesięcy od daty zakupu lub 60 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat, pod marką Sava oraz Fulda – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat,
c) opony rolnicze, przemysłowe oraz do prac ziemnych inne niż wymienione w pkt. a-b i d-e – maksymalnie 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
d) opony rolnicze o średnicy osadzenia do 10 cali oraz do wózków przemysłowych 12 miesięcy od daty zakupu lub 24 miesiące od daty produkcji,
e) opony bieżnikowane lub usługa bieżnikowania – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty bieżnikowania. Gwarancja nie obejmuje karkasów starszych niż 7 lat, opon bieżnikowanych przez inne bieżnikownie niż autoryzowane przez Goodyear oraz opon sprzedanych bezpośrednio przez Bieżnikownię. Gwarancja nie obejmuje także materiału karkasu Użytkownika z usługi bieżnikowania.
Uwaga: W przypadku braku dołączenia do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu Gwarant bierze pod uwagę datę produkcji opony.
2. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać u Sprzedawcy opon lub pojazdu (dotyczy pierwszego wyposażenia - OE).
3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:
a) zgłoszenie reklamacji poprzez przedłożenie kompletnie wypełnionego formularza opracowanego przez Gwaranta,
b) przekazanie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym opony oraz dołączenie kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej,
c) zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie więcej niż 10%,
d) na żądanie przyjmującego reklamację lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu,
4. Informacja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji przekazywana jest do Sprzedawcy e-mailem, jako załącznik PDF, po czym Sprzedawca przekazuje ją niezwłocznie Użytkownikowi.
5. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji, nie przysługuje odwołanie do Gwaranta.
6. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta a ponadto Klient może zostać obciążony kosztami transportu opon z punktu zakupu opon lub pojazdu do siedziby Gwaranta.
7. Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.
8. Niniejszą gwarancją nie są objęte opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i /lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika (opony których wskaźniki maksymalnego zużycia - TWI zostały odkryte w
jakimkolwiek miejscu opony) oraz naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.
9. Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:
a) nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na: odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in. kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur,
b) używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi,
c) nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia odpowiedniej pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręcz o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu O nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta, zastosowania dętki do opony bezdętkowej,
d) eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opony i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami,
e) jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania,
f) niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, niewyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP),
g) eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego,
i) przebicia, przecięcia, rozdarcia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę, ostry/kanciasty przedmiot w/na jezdni, wypadku lub kolizji itp.,
j) szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. „poząbkowania”,
k) odłupania, wyszarpania gumy bieżnika i innego umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony,
l) naturalnego procesu starzenia się gumy.
10. Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176 z późniejszymi zmianami).
II. ZASADY ROZLICZANIA REKLAMACJI UZNANYCH.
1. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Realizacja rozliczenia odbywa się za pośrednictwem Sprzedawcy.
2. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się wg poniższej formuły:



A – procentowa wielkość rekompensaty [%]
B - głębokość rzeźby reklamowanej opony [mm](do kalkulacji przyjmuje się najniższe miejsce)
C - głębokość bieżnika opony nowej [mm]
Uwaga: Gwarant, według swojego wyboru, może w ramach uznanej reklamacji oponę naprawić.
III. PODSTAWOWE ZASADY EKSPLOATACJI OPON.
a) montować na pojeździe opony dokładnie w rozmiarze, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),
c) należy wyważać dynamicznie koła (obręcz + opona) każdorazowo na początku eksploatacji, a następnie nie rzadziej niż co 10 tys. km, zabieg ten zapewnia komfort jazdy i eliminuje przedwczesne zużycie elementów zawieszenia, układu kierowniczego, łożysk i opon,
d) dokonywać okresowej rotacji tj. zmiany pozycji opon na pojeździe nie rzadziej niż co 5-7,5 tys. km, o ile producent pojazdu nie zaleca inaczej, co zapobiega ewentualnemu nierównomiernemu zużyciu bieżnika,
e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej niż po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu i nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo przed dłuższą podróżą,
f) eksploatować oponę, stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponie w odniesieniu do obciążenia eksploatacyjnego pojazdu (informacje te są dostępne w punktach sprzedaży opon i w katalogu producenta),
g) kontrolować stan techniczny pojazdu,
h) eksploatować opony, stosując odpowiednie do rozmiaru opony rozmiary obręczy,
i) kontrolować na bieżąco stan opon i wymieniać w przypadku stwierdzenia uszkodzeń ,
j) montować / demontować i wyważać opony wyłącznie w specjalistycznych serwisach,
k) należy zawsze dostosować styl jazdy prędkość do warunków panujących na drodze oraz stopnia obciążenia pojazdu, a także unikać gwałtownego hamowania i przyspieszania - szczególnie zrywania przyczepności kół napędowych przy ruszaniu i doprowadzania do zablokowania kół,
l) unikać styczności opony z olejami, smarami i substancjami chemicznymi,
m) należy zawsze wymieniać zawór na nowy przy wymianie opon,
n) przy wyborze i zakupie opon zasięgnąć u sprzedawcy informacji o oponach i sposobie ich eksploatacji,
o) zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy pojazd musi być wyposażony w opony o głębokości bieżnika co najmniej 1,6 mm (tzw. oznaczenie
TWI-Tread Wear Indicator), w oponach zimowych o najnowszej konstrukcji, oprócz oznaczeń TWI, znajdują się dodatkowo wskaźniki minimalnej zalecanej głębokości bieżnika w warunkach zimowych (4 mm), umieszczone na poziomie miejsc oznaczonych symbolem śnieżynki(tzw. WWI-Winter Wear Indicator) w barku.
IV. PRZECHOWYWANIE OPON.
Opony należy przechowywać zawsze czyste, w miejscu suchym, ciemnym i chłodnym, chroniąc je przed działaniem ozonu, substancji żrących lub ropopochodnych.
Opony zamontowane na obręczach przechowuje się zawieszone na hakach lub ułożone płasko jedno koło na drugim (maksymalnie 4 koła). Opony bez obręczy przechowuje się w pozycji pionowej (stojącej)
W obydwu w/w przypadkach należy zmieniać pozycję co 4 tygodnie żeby uniknąć trwałych deformacji.

Certyfikowany sprzedawca marki Goodyear

Miwan jest certyfikowanym sprzedawcą marki Goodyear na rok 2024.

Oznacza to, że Goodyear potwierdza, iż firma dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wiedzą aby doradzać w zakresie sprzedaży opon Goodyear, prowadzić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny opon, a także organizować promocje w obrębie danej marki.

Kupując opony EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 235/45 R18 na stronie Miwan.pl macie Państwo gwarancję otrzymania produktu z oficjalnej dystrybucji, bezpiecznego oraz objętego pełną gwarancją na terenie Unii Europejskiej.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

posiadamy ponad 2000 ocen w serwisie ceneo.pl

"Super kontakt i bardzo szybka i miła obsługa. Jednym słowem pełen profesjonalizm."

5.0/5.0

"Dobry asortyment w najtańszej cenie w internecie z darmową wysyłką. Szybka i sprawna sprzedaż."

5.0/5.0

"Wszystko zgodnie z opisem. Oponki dotarły szybko. Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, polecam."

5.0/5.0

"Wszystko szybko i sprawnie. Bardzo pomocni w doborze rodzaju opon. Polecam."

5.0/5.0

"Najlepszy sklep z oponami, dobry kontakt mailowy, ogólnie super sprzedawca. Zakupiłem opony Continental i zostanę klientem tego sklepu."

5.0/5.0

"Na wysokim poziomie, wszystko wiadomo od samego początku. Sumiennie i przejrzyście. Towar dobrej jakości i w dobrej cenie. Polecam."

5.0/5.0