ceneo - 3 miejsce
Pokaż wyszukiwarkę

Dunlop Winter Response 2

195/60 R15 88T

Typ pojazdu:
Opony samochodowe
Rozmiar:
195/60 R15
Bieżnik:
Winter Response 2
Indeks prędkości:
T do 190 km/h
Indeks nośności:
88 do 560 kg na oponę
Rok produkcji:
do 36 miesięcy
Sezon:
zimowe
Wzmocnienie:
nie
Etykieta:
c b 68 dB
Czas dostawy:
5 dni
CENA ZA SZTUKĘ

609.00

Dostawa w 5 dni robocze

30 dni na zwrot

Zwrot bez podania przyczyny

Gwarancja producenta

Tylko nowe, oryginalne produkty

Darmowa wysyłka

Zapłacimy za Twoją przesyłkę

Dunlop Winter Response 2 195/60 R15 88T

Opis produktu
Dane techniczne
Etykieta EU
Gwarancja
Certyfikowany sprzedawca

Charakterystyka modelu opony Dunlop Winter Response 2

Opona Dunlop Winter Response 2 w rozmiarze 195/60 R15 o indeksie prędkości T do 190 km/h oraz o indeksie nośności 88 do 560kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.

Opona Dunlop Winter Response 2 charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie C co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę B w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 68 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.

Zastosowanie opon Dunlop Winter Response 2

Opony przeznaczone są na sezon zimowe do samochodów typu osobowy.

Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w do 36 miesięcy. Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta 5 lat.

Dunlop Tyres- marka premium wchodząca w skład koncernu Goodyear, której historia sięga 1888 roku. Inne marki wchodzące w skład koncernu Goodyear: Goodyear, Dębica, Dunlop, Fulda i Sava.

Opona klasy premium Dunlop Winter Response 2 gwarantuje przyczepność niezbędną podczas nieprzewidywalnych zimowych warunków. Innowacyjne, ustawione kątowo lamele centralne wydłużają się, łatwiej się otwierają i mocno trzymają się nawierzchni, co oznacza doskonałą przyczepność boczną na śliskich zimowych drogach.

Zastosowana technologia NoiseShield obniżająca emitowany hałas opony nawet o 50 % względem standardowych opon. Poprawiona względem poprzednika sztywność klocków bieżnika, zapewnia pełny kontakt z nawierzchnią nawet podczas hamowania z dużych prędkości. Podwójna mieszanka krzemionki zwiększa jej odporność na eksploatację.

Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach

Zwiększona liczba klocków w oponie Dunlop Winter Response 2 oraz dodatkowe krawędzie przylegające do nawierzchni drogi pozwalają uzyskać znakomitą trakcję i świetne prowadzenie na śniegu.

Ochrona przed aquaplaningiem

Głębsze rowki w bieżniku opony pozwalają oponie Winter Response 2 odprowadzać większe ilości wody i błota pośniegowego, zmniejszając ryzyko aquaplaningu oraz pomagając zachować kontrolę na mokrych drogach.

Oszczędność paliwa

Unikatowa konstrukcja opony Dunlop Winter Response 2 przekłada się na optymalny rozkład masy na całej powierzchni opony, zmniejszając opory toczenia i zużycie paliwa.

Trwałość opon tego segmentu i najlepsze parametry potwierdzają liczne testy drogowe oraz opinie zadowolonych użytkowników.

CertyfikatGoodyear2024.png

Typ
Opony samochodowe zimowe
Rozmiar
195/60 R15
Bieżnik
Winter Response 2
Sezon
zimowe
Indeks Prędkości
T do 190 km/h
Indeks nośności
88 do 560 kg na oponę
Wzmocnienie
nie
Rok produkcji
do 36 miesięcy
Etykieta UE
C B 68 dB
Nowa etykieta UE
Rant ochronny
Homologacja
Dodatkowe informacje
Kod towaru
528969
Czas dostawy
5 dni

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).

Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).

Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. (w stosunku do opon marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Pneumant, Diplomat, Kelly) oraz Firma Oponiarska Dębica S.A. (w stosunku do opon marki Dębica) zwane dalej odpowiednio Gwarantem, udzielają gwarancji na sprzedawane przez Gwaranta opony. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
I. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI.
1. Gwarancja obejmuje przyczyny tkwiące w oponach a w szczególności związane z wykonawstwem, materiałami lub konstrukcją, o ile one wystąpią w ciągu terminu określonego jak niżej:
a) opony osobowe, dostawcze, 4 x 4 oraz motocyklowe – 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
b) opony ciężarowe; pod marką Goodyear oraz Dunlop – 48 miesięcy od daty zakupu lub 60 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat, pod marką Sava oraz Fulda – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat,
c) opony rolnicze, przemysłowe oraz do prac ziemnych inne niż wymienione w pkt. a-b i d-e – maksymalnie 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
d) opony rolnicze o średnicy osadzenia do 10 cali oraz do wózków przemysłowych 12 miesięcy od daty zakupu lub 24 miesiące od daty produkcji,
e) opony bieżnikowane lub usługa bieżnikowania – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty bieżnikowania. Gwarancja nie obejmuje karkasów starszych niż 7 lat, opon bieżnikowanych przez inne bieżnikownie niż autoryzowane przez Goodyear oraz opon sprzedanych bezpośrednio przez Bieżnikownię. Gwarancja nie obejmuje także materiału karkasu Użytkownika z usługi bieżnikowania.
Uwaga: W przypadku braku dołączenia do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu Gwarant bierze pod uwagę datę produkcji opony.
2. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać u Sprzedawcy opon lub pojazdu (dotyczy pierwszego wyposażenia - OE).
3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:
a) zgłoszenie reklamacji poprzez przedłożenie kompletnie wypełnionego formularza opracowanego przez Gwaranta,
b) przekazanie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym opony oraz dołączenie kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej,
c) zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie więcej niż 10%,
d) na żądanie przyjmującego reklamację lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu,
4. Informacja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji przekazywana jest do Sprzedawcy e-mailem, jako załącznik PDF, po czym Sprzedawca przekazuje ją niezwłocznie Użytkownikowi.
5. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji, nie przysługuje odwołanie do Gwaranta.
6. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta a ponadto Klient może zostać obciążony kosztami transportu opon z punktu zakupu opon lub pojazdu do siedziby Gwaranta.
7. Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.
8. Niniejszą gwarancją nie są objęte opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i /lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika (opony których wskaźniki maksymalnego zużycia - TWI zostały odkryte w
jakimkolwiek miejscu opony) oraz naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.
9. Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:
a) nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na: odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in. kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur,
b) używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi,
c) nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia odpowiedniej pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręcz o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu O nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta, zastosowania dętki do opony bezdętkowej,
d) eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opony i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami,
e) jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania,
f) niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, niewyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP),
g) eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego,
i) przebicia, przecięcia, rozdarcia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę, ostry/kanciasty przedmiot w/na jezdni, wypadku lub kolizji itp.,
j) szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. „poząbkowania”,
k) odłupania, wyszarpania gumy bieżnika i innego umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony,
l) naturalnego procesu starzenia się gumy.
10. Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176 z późniejszymi zmianami).
II. ZASADY ROZLICZANIA REKLAMACJI UZNANYCH.
1. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Realizacja rozliczenia odbywa się za pośrednictwem Sprzedawcy.
2. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się wg poniższej formuły:



A – procentowa wielkość rekompensaty [%]
B - głębokość rzeźby reklamowanej opony [mm](do kalkulacji przyjmuje się najniższe miejsce)
C - głębokość bieżnika opony nowej [mm]
Uwaga: Gwarant, według swojego wyboru, może w ramach uznanej reklamacji oponę naprawić.
III. PODSTAWOWE ZASADY EKSPLOATACJI OPON.
a) montować na pojeździe opony dokładnie w rozmiarze, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),
c) należy wyważać dynamicznie koła (obręcz + opona) każdorazowo na początku eksploatacji, a następnie nie rzadziej niż co 10 tys. km, zabieg ten zapewnia komfort jazdy i eliminuje przedwczesne zużycie elementów zawieszenia, układu kierowniczego, łożysk i opon,
d) dokonywać okresowej rotacji tj. zmiany pozycji opon na pojeździe nie rzadziej niż co 5-7,5 tys. km, o ile producent pojazdu nie zaleca inaczej, co zapobiega ewentualnemu nierównomiernemu zużyciu bieżnika,
e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej niż po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu i nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo przed dłuższą podróżą,
f) eksploatować oponę, stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponie w odniesieniu do obciążenia eksploatacyjnego pojazdu (informacje te są dostępne w punktach sprzedaży opon i w katalogu producenta),
g) kontrolować stan techniczny pojazdu,
h) eksploatować opony, stosując odpowiednie do rozmiaru opony rozmiary obręczy,
i) kontrolować na bieżąco stan opon i wymieniać w przypadku stwierdzenia uszkodzeń ,
j) montować / demontować i wyważać opony wyłącznie w specjalistycznych serwisach,
k) należy zawsze dostosować styl jazdy prędkość do warunków panujących na drodze oraz stopnia obciążenia pojazdu, a także unikać gwałtownego hamowania i przyspieszania - szczególnie zrywania przyczepności kół napędowych przy ruszaniu i doprowadzania do zablokowania kół,
l) unikać styczności opony z olejami, smarami i substancjami chemicznymi,
m) należy zawsze wymieniać zawór na nowy przy wymianie opon,
n) przy wyborze i zakupie opon zasięgnąć u sprzedawcy informacji o oponach i sposobie ich eksploatacji,
o) zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy pojazd musi być wyposażony w opony o głębokości bieżnika co najmniej 1,6 mm (tzw. oznaczenie
TWI-Tread Wear Indicator), w oponach zimowych o najnowszej konstrukcji, oprócz oznaczeń TWI, znajdują się dodatkowo wskaźniki minimalnej zalecanej głębokości bieżnika w warunkach zimowych (4 mm), umieszczone na poziomie miejsc oznaczonych symbolem śnieżynki(tzw. WWI-Winter Wear Indicator) w barku.
IV. PRZECHOWYWANIE OPON.
Opony należy przechowywać zawsze czyste, w miejscu suchym, ciemnym i chłodnym, chroniąc je przed działaniem ozonu, substancji żrących lub ropopochodnych.
Opony zamontowane na obręczach przechowuje się zawieszone na hakach lub ułożone płasko jedno koło na drugim (maksymalnie 4 koła). Opony bez obręczy przechowuje się w pozycji pionowej (stojącej)
W obydwu w/w przypadkach należy zmieniać pozycję co 4 tygodnie żeby uniknąć trwałych deformacji.

Certyfikowany sprzedawca marki Dunlop

Miwan jest certyfikowanym sprzedawcą marki Dunlop na rok 2024.

Oznacza to, że Dunlop potwierdza, iż firma dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wiedzą aby doradzać w zakresie sprzedaży opon Dunlop, prowadzić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny opon, a także organizować promocje w obrębie danej marki.

Kupując opony Winter Response 2 195/60 R15 na stronie Miwan.pl macie Państwo gwarancję otrzymania produktu z oficjalnej dystrybucji, bezpiecznego oraz objętego pełną gwarancją na terenie Unii Europejskiej.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

posiadamy ponad 2000 ocen w serwisie ceneo.pl

"Super kontakt i bardzo szybka i miła obsługa. Jednym słowem pełen profesjonalizm."

5.0/5.0

"Dobry asortyment w najtańszej cenie w internecie z darmową wysyłką. Szybka i sprawna sprzedaż."

5.0/5.0

"Wszystko zgodnie z opisem. Oponki dotarły szybko. Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, polecam."

5.0/5.0

"Wszystko szybko i sprawnie. Bardzo pomocni w doborze rodzaju opon. Polecam."

5.0/5.0

"Najlepszy sklep z oponami, dobry kontakt mailowy, ogólnie super sprzedawca. Zakupiłem opony Continental i zostanę klientem tego sklepu."

5.0/5.0

"Na wysokim poziomie, wszystko wiadomo od samego początku. Sumiennie i przejrzyście. Towar dobrej jakości i w dobrej cenie. Polecam."

5.0/5.0