Wybierz producenta
Opona Bridgestone LM25V w rozmiarze 245/40 R19 o indeksie prędkości V do 240 km/h oraz o indeksie nośności 94 do 670kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.
Opona Bridgestone LM25V charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie f co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę f w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 72 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.
Opony przeznaczone są na sezon zimowe do samochodów typu osobowy.
Każda dostawa jest dostarczana w przeciągu jednego dnia darmową wysyłką. Każda sprzedawana przez nas opona została wyprodukowana w . Wszystkie opony są objęte gwarancją producenta 5 lat.
Opony Bridgestone LM25V to opony zimowe klasy premium przeznaczone do aut osobowych, SUVów, crossoverów i aut 4x4.
Bridgestone to japońska firma powstała w 1931 roku, obecnie największy producent opon na świecie. Koncern posiada ponad 140 fabryk w ponad 20 krajach na całym świecie. Dwie fabryki znajdują się w Polsce - w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim. Opony Bridgestone są montowane na pierwsze wyposażenie wielu światowych producentów samochodowych - m.in. Audi, BMW, Opel, Fiat, Toyota, Renault, Peugeot, Mercedes czy Volkswagen.
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon
Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 2020/740 (PDF).
Ogólne Warunki Gwarancji Bridgestone
Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o. zapewnia wysoka jakosc opon, detek i ochraniaczy oraz udziela gwarancji według nastepujacych zasad:
1) Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które moga byc przypisane producentowi.
2) Ostateczna decyzja uznania reklamacji bedzie podjeta przez reprezentanta Bridgestone Sales Polska lub osobe upowaniona przez Bridgestone Sales Polska.
3) Okres gwarancji dla pełnego zwrotu (wymiana opon) dla wszystkich produktów wynosi jeden rok od momentu dostarczenia produktu do Klienta. Aby to zapewnić, Klient otrzymuje przy zakupie opony Karte, która musi przedłoyc w przypadku reklamacji. Jesli opony zakupione wczesniej ni rok temu, ale nie pózniej ni cztery lata od daty sprzedaży sa reklamowane i reklamacja jest uznana, będzie zastosowana tak zwana metoda częściowego zwrotu pozostajacej grubosci bienika (ustalonej według zużycia bieżnika). Pozostająca grubosc bienika bedzie dalej zastapiona skrótem PGB. Data produkcji jest
oznaczona na boku opony.
4) W przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu, do rozliczeń będzie używany podobny produkt.
5) Reklamacja lub czesciowa rekompensata nie obejmuje jakichkolwiek przypadków opisanych poniej:
a) Zniszczenie opony spowodowane niewłaściwym uużytkowaniem lub przechowywaniem
b) Opony zużyte poniżej minimalnej głębokości bieżnika (opony, których wskaźniki zużycia zostały odkryte)
c) Opony, które naprawiano, bieżnikowano, nacinano lub które sa ponownie reklamowane, opony niewłaściwie wypełniona Karta opony
d) Zniszczenia wynikające ze złej geometrii ustawienia kół, niewyważenia kół, wadliwych hamulców lub amortyzatorów, niewłaściwego ciśnienia, nadmiernego obciażenia opon, działania chemikaliów lub oleju, ognia, uużywania łańcuchów, wypadku lub kolizji, uycia opon w rajdach lub innych zawodach, używania niewłaściwych opon w terenie, jazdy na oponie bez powietrza, celowego uszkodzenia
e) Zniszczenia wynikające z uszkodzeń nawierzchni drogi
f) Uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwych lub uszkodzonych felg
6) Rekompensata będzie przeprowadzona według następujących zasad:
a) W przypadku uznania reklamacji opony zakupionej nie wcześniej ni przed rokiem – rekompensata będzie polegała na wymianie reklamowanej opony na nowa
b) W przypadku, gdy reklamacja dotyczy opony zakupionej wcześniej ni rok temu, ale nie później niż cztery lata od daty sprzeday, rekompensata będzie dokonana w formie pienieżnej, częściowo według zużycia bieżnika, tzw. metody PGB
7) Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć opony, dętki lub ochraniacze do punktu serwisowego Bridgestone Sales Polska w celu rozpatrzenia reklamacji.
8) Opony, detki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny spełniać następujące warunki:
a) Wszystkie opon, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być odpowiednio dobrane do warunków pracy
b) Wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być montowane przy uyciu przeznaczonych do tego celu narzędzi i według odpowiednich
schematów
c) Standardy techniczne, tj. ciśnienie, obciażenie, prędkość oraz inne warunki powinny byc zachowane
d) W kwestii oznaczenia opon i działania serwisu Klient może się konsultować ze sprzedawca lub pracownikiem Bridgestone Sales Polska
9) Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem